FANDOM

Łukasz Niedrożny (ang.: Luke Pettlework) – amerykański wózek widłowy pracujący dla drużyny wyścigowej Dinoco podczas zawodów o Złoty Tłok. Jest żonaty.

Życiorys Edytuj

Cars-disneyscreencaps.com-12497

Niedroży wraz z całym zespołem Dinoco po wyścigu na Międzynarodowym Torze w Los Angelens.

Niedrożny był pierwszym i przez pewien czas jedynym członkiem i mechanikiem zespołu Stripa Zawieruchy. Z powodu jednoosobowego zespołu postoje zawodnika w pit-stopach były dłuższe od innych zawodników ale lepiej wykonywane. Nawet po wielu latach Łukasz jadał obiady wraz z Zawieruchą w jego domu w każdy wtorkowy wieczór. Jego żona i Linda Zasłodka, małżonka Zawieruchy, należały do jednej ligi kręglarskiej.

Opis fizyczny Edytuj

Niedrożny jest wózkiem widłowym Nemomatic Forklift z 2003 roku[1]. Ma niebieski lakier z pomarańczowym dachem stylizowanym na czapkę z daszkiem. Na dachu i po bokach ma logo Dinoco. Posiada szare widły i niebieskie kołpaki. Ma niebieskie oczy.

Rola w grach komputerowych Edytuj

LukePettleworkTheWorldofCarsOnline

Łukasz podczas minigry Lightning Storm Space Assault.

Niedrożny pojawił się w grze The World of Cars Online, w minigrze Lightning Storm Space Assault, stanowiąc dla Zygzaka McQueena tymczasową osłonę po zebraniu wystarczającej liczby kluczy.

Biografie Edytuj

  • Łukasz był pierwszym członkiem zespołu Pana Króla. Postoje w pit-stopach były o wiele dłuższe z tylko jednym wózkiem widłowym, ale były o wiele lepsze od innych. Po wielu latach, Łukasz jada obiady w domu Króla w każdy wtorkowy wieczór a ich żony są razem w lidze kręglarskiej.
    • Luke was The King's very first pit crew member. The King's pit stops may have taken a lot longer with only one pitty, but they were done a lot better. For many years now, Luke has had dinner at The King's house every Tuesday night, and their wives are in a bowling league together.
    • źródło: Car Finder

Lokowania Edytuj

Filmy pełnometrażowe Edytuj

Gry komputerowe Edytuj

Odwzorowania Edytuj

Galeria Edytuj

Uwagi Edytuj

  1. Polskie tłumaczenie książki Poznaj auta podaje, że był napędzany propanem-butanem. Nie ma na to innych źródeł.

Linki zewnętrzne Edytuj