FANDOM

Od tego momentu, wszystko się zmieni.— Tekst z oficjalnego zwiastunu filmu.
Auta 3 to film pełnometrażowy, sportowy oraz komediodramat edytowany komputerowo produkcji Pixar Animation Studios, którego premiera miała miejsce 15 czerwca 2017 roku w Polsce, natomiast 16 czerwca 2017 roku w Stanach Zjednoczonych. Jest on kontynuacją hitowych filmów francyzy, Auta i Auta 2. Czas akcji ekranizacji wyreżyserowanej przez Briana Fee rozgrywa się podczas zawodów o Złoty Tłok w sezonie 2017-18. Legendarny zwycięzca pucharu, Zygzak McQueen, musi rozpocząć walkę z pojazdami nowej generacji, takimi jak zarozumiałym Jacksonem Sztormem. Po tragicznym wypadku na torze, McQueen poznaje trenerkę Zadoluksowego Centrum Wyścigowego, Cruz Ramirez, która pomaga mu wrócić na szczyt.

FabułaEdytuj

W tej części Zygzak McQueen zmierza się z przeciwnikiem nowszej generacji, Jacksonem Sztormem który, dzięki nowej technologji wygrywa kolejne wyścigi i pobija rekordy. McQueen rozpoczyna trening zarówno nowoczesny z hiszpańskim autem wyścigowym Cruz Ramirez, jak i na starym torze Hutson'a Hornet'a. Na ostatni wyścig kariery, McQueen daje dokończyć wyścig Cruz Ramirez, która staje się rajdowcem Zadoluks. Gdy po wyścigu Zygzak przemaluje się na kolory i design Hudson'a w jego czasach wyścigów, Cruz zmienia sponsor z Zadoluks na Dinoco. Mcqueen staje się jej szefem ekipy.

Galeria Edytuj

Sceny Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Auta 3

  • Bohaterowie

    5 wiadomości
    • Obaj mamy takie samo prawo wypowiedzi na tej stronie.
    • Tak byłem wredny I pszepraszam ale ty też robisz źle
  • Marek Marucha w Auta 3?

    9 wiadomości