Cruz Ramirezamerykański samochód wyścigowy pochodzenia latynoskiego. Zawodniczka wyścigowa startująca z numerem 51 w zawodach o Złoty Tłok pod sponsoringiem Dinoco. Przedtem pracowała jako trenerka w Zadoluksowym Centrum Treningowym.

Życiorys[edytuj | edytuj kod]

Ramirez od dziecka marzyła by zostać zawodniczką wyścigową w związku z czym dużo trenowała. Jednak gdy udało jej się dostać do zawodów, reszta uczestników okazała się silniejsza i większa co przekonało Cruz do rezygnacji z wyścigu.

Ramirez poznaje McQueena.

Została trenerką w Zadoluksowym Centrum Wyścigowym, nowoczesnym ośrodku należącym do Sterlinga. Trenowała w nim nowych kierowców wyścigowych. Jednym z jej podopiecznych został Zygzak McQueen przygotowujący się do startu w wyścigu o Złoty Tłok w sezonie 2017. W Centrum McQueen spędził u jej boku 3 dni. Podczas treningu Zygzak zawarł umowę ze Sterlingiem według której musiałby wygrać zawody Floryda 500 aby został w drużynie wyścigowej. Wyścig zakończył się zwycięstwem Cruz i demaskacją prawdziwej tożsamości Zygzaka.

Następnie Ramierez wraz z zawodnikiem 95, Luigim i Guido udała się na plaże w Chłodnicy Morskiej gdzie trenowali jazdę. Kolejnego dnia udali się na tor w Błotoryji gdzie McQueen miał wziąć udział w wyścigu na miękkiej nawierzchni. Zamiast tego omyłkowo zapisali się na zawody demolition derby Stukniętej ósemki pod pseudonimami Janusz Wunderbaumer (ang.: Chester Whipplefilter) i Alina Spalina (ang.: Frances Beltline).

Ramirez i McQueen na torze Thomasville Speedway.

Cruz zwyciężyła w zawodach, dzięki Zygzakowi który uratował jej życie pomagając jej uniknąć zniszczenia przez Panią Felgę.

Wracając w przyczepie Mańka doszło do kłótni pomiędzy Zygzakiem a Cruz dotyczącą ostatniej szansy dla McQueena, której Cruz i tak nie zrozumie, bo nigdy się nie ścigała. Wtedy Cruz wyznała McQueenowi swoją historię sprzed lat.

Później wraz z nim udała się do Thomasville w którym spotkali Kazimierza Szpachla, byłego trenera Hudsona Horneta. W tamtej miejscowości wraz Zygzakiem brała udział w jego treningu.

Ramirez podczas Florydy 500.

Po rozpoczęciu Florydy 500 w której udział brał McQueen, Cruz została wygoniona przez Sterlinga z pit-stopu do ZCW by przygotowała innego zawodnika na kolejny wyścig. Zamiast tego Zygzak zrezygnował ze swojego udziału w wyścigu na rzecz Ramirez i kazał jej wrócić na tor i przygotował ją do zmiany. Cruz zakończyła wyścig na 1. miejscu by następnie zrezygnować z jazdy dla Zadoluksu. W zamian tego dostała propozycje ścigania się dla zespołu Dinoco. Na numer startowy wybrała liczbą 51 jako hołd dla Hudsona Horneta.

Opis fizyczny[edytuj | edytuj kod]

Cruz_Ramirez

Cruz Ramirez

Cruz jest samochodem sportowym CRS Sports Coupe z 2017 roku z aerodynamicznym wykończeniem i karoserią wykonaną z lekkiego stopu. Posiada wysokowydajny silnik DOHC V-6 zdolny do osiągnięcia 337 km/h (210 mph) rozpędzający się od 0 do 60 mil w 3,8 sekundy. Jej tablica rejestracyjna to C01-06A. Ma sportowe opony firmy Lightyear

Jej pojazd wzorowany był na samochodach Chevroleta Camaro VI generacji.

Ma żółty lakier z ciemnoniebieskim wizerunkiem brachiozaura po bokach wokół tylnych kół z głową skierowaną w stronę drzwi. Na drzwiach ma ciemnoniebieski napis Dinoco składający się z dużych liter oraz numer 51. Na masce i z tyłu ma logo sponsora a na dachu z prawej strony i z tyłu ma swój numer startowy. Posiada niebieskie kołpaki a na bagażniku ma zamontowany żółty spoiler z logiem Dinoco na górze i po bokach. Ma brązowe oczy.

Osobowość i cechy[edytuj | edytuj kod]

Ramirez jest optymistyczna, radosna i zawzięta. Jako trener lubiała pomagać innym samochodom w ćwiczeniu umiejętności. Uwielbia wyścigi i podziwia Zygzaka McQueena.

Wyniki[edytuj | edytuj kod]

Piston cup cars ver 1 by pointingmonkey-dba9o7h.png Po szczególe wyścigi w sezonie 2018
Tor wyścigowy Pozycja końcowa Dodatkowe informacje
Międzynarodowy superstadion na Florydzie 1. Jako zmienik; wyścig rozpoczął Zygzak McQueen

Inne osiągnięcia:

W grach[edytuj | edytuj kod]

Ramirez podczas wyścigu w grze Wysokie obroty.

Cruz jest jedną z grywalnych postaci w grze Wysokie obroty.

Lokowania[edytuj | edytuj kod]

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Gry[edytuj | edytuj kod]

Reklamy[edytuj | edytuj kod]

Statystyki[edytuj | edytuj kod]

  • Model pojazdu: CRS Sports Coupe, 2017
  • Maksymalna prędkość: 337 km/h (210 mph)
  • Rozpędzanie od 0 do 60 mph (96,56 km/h): 3,8 sekundy
  • Silnik: DOHC V-6

Biografie[edytuj | edytuj kod]

  • W tym konflikcie Cruz mogła by być po stronie Jacksona ze względu na wiek, ale jest po stronie Zygzaka. Od dziecka jest fanką McQueena więc jest optymistyczna, promienna, zawzięta i przyjazna — a teraz jest nowym, młodszym trenerem pomagającym Zygzakowi z błyskiem w oku kiedy pokazuje mu Zadoluksowe Centrum Wyścigowe.
    • Cruz may be on Jackson's side of the age gap, but she is on Lightning's side of the conflict. As a lifelong fan of McQueen, she is optimistic, sunny, fierce, and friendly — and now, she is his new, younger coach, coming to Lightning's aid with stars in her eyes when he shows up at the Rust-eze Racing Center. (ang.)
    • Poznaj auta

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Plaża mnie zjadła.
    • The beach ate me. (ang.)
    • źródło: Auta 3
  • Proszę bardzo!
    • There you go! (ang.)
    • źródło: Auta 3
  • Kiedyś widziałam cię w telewizji, frunącego w powietrzu. Wydawałeś się taki nieustraszony. Chciałbym wiedzieć jak to jest.
    • I used to watch you on TV, flying through the air. You seemed so fearless. I wish I knew what that felt like. (ang.)
    • źródło: Auta 3

Nazwy w innych językach[edytuj | edytuj kod]

  • rosyjski: Круз Рамирез (trb.: Kruz Ramirez)

Galeria[edytuj | edytuj kod]

Ta sekcja została rozdzielona na osobny artykuł. Zobacz: Cruz Ramirez/galeria.

Linki zewnętrzne[edytuj | edytuj kod]