FANDOM

Fred Carton (ang.: Acer) – poplecznik prof. Zündappa; członek organizacji przestępczej Trupy i rodziny Wyporożców. Wraz z Alem Scarpettą stanowi zespół.

Życiorys Edytuj

Pochodzi z Kenoshy w stanie Wisconsin, w Stanach Zjednoczonych. W 2011 roku pracował na platformie wiertniczej Oil Rig dla prof. Zündappa jako ochroniarz i poplecznik w intrydze Trupów. Wykrył tam szpiega Lilanda Korbę. Później brał udział w pościgu Seana McMissiona. Następnie w Tokio wraz z Alem Scarpettą atakuje i porywa agenta Roda Spoilera do opuszczonego budynku gdzie ten zostaje zabity.

W trakcie trwania wyścigów Światowego Grand Prix wraz ze swoim współpracownikiem pod przykrywką kamerzysty za pomocą nie-działa niszczył silniki uczestników zawodów którzy zatankowali Olejzyne. Podczas pościgu i nieudanej próbie zabicia Zygzaka McQueena i Złomka został wraz z Cartonem wrzucony przez Liliane Lifting do pubu Ye Left Turn Inn który został przez nich zdemolowany a następnie pobity przez zdenerwowanych klientów.

Fred pacer po raz pierwszy jest widziany na platformie wiertniczej gdzie wraz z alem scarpettą zabili lelanda korbę. Następnie gdy odkrywają że na platformie jest sean mcmission, zaczynają go gonić tak jak wszystkie inne trupy, jednak nie udaje im się go złapać, gdy sean wskakuje do oceanu, fred wraz z alem scarpettą wsiadają do łodzi i zaczynają go gonić. Gdy tony trihull wystrzeliwuje pocisk sean mcmission nurkuje, ale wyciąga maskę i przeżywa. Fred i Al są przekonani że sean nie żyje.

Następnie Fred wraz z alem scarpettą i professorem z jest widziany w tokio podczas gali rozdania nagród. W międzyczasie przebrany za gremlina rod spojler jedzie do łazienki żeby przekazać seanowi zdjęcie mózgu tej operacji, tam odkrywają go fred i al którzy chcą go zabić, jednak nie udaje im się to rod spojler przekazuje zdjęcie złomkowi.

Potem fred z innymi trupami jest widziany w hangarze gdzie znęca się nad rodem spojlerem. Al scarpetta celuję w niego kamerę, a fred próbuje wyciągnąć z niego komu przekazał zdjęcie rod nie poddaje się i nie chce tego wyjawić, gdy trupy podejrzewają że przekazał je złomkowi rod nie mówi im tego przez co zostaje zabity.

Gdy rozpoczyna się pierwszy wyścig world grand prix w japonii fred wraz z alem wybuchają silniki zawodników, al zauważa złomka siędzącego w boksie, fred postanawia wraz z innymi trupami zabić go. Zauważają to sean i liliana i próbują go stamtąd wyciągnąć. złomek jedzie zgodnie ze wskazówkami wskazanymi przez lilianę. Gdy sean zauważa freda wraz z peteyem pacerem próbuje ich powstrzymać. Petey zostaje złapany przez policjanta, ale fred ucieka w uliczki tokio gdzie z rickiem trunkovem , fredem pacerem i towgą gremlin chcą zabić seana, nie udaję im się to i wszyscy trzej pomocnicy freda giną. Fred jest jedynym ocalałym z tej bójki.

Później fred wraz z alem nadal próbują złapać złomka na lotnisku w tokio, fred zostaję przechytrzony i wpada do ciężarówki z ściekami a sean i złomek uciekąją.

Podczas drugiego wyścigu we włoszech fred i al niszczą wyścigówki.

W londynie podczas ostatniego wyścigu fred i al dostają zadanie zabić zygzaka mcqueena jednak nie udaje im się to. Jadą zabić go w inny sposób ale zauważeni przez lilianę wpadają do baru Ye left turn inn gdzie już zostają.

Nie wiemy zbyt dużo o dalszych losach freda jednak prawdopodobnie siedzi w więzieniu.

Opis fizyczny Edytuj

Fred jest AMC Pacerem X z 1975 roku. Jego numer rejestracyjny to FSHBWL. Posiada koła Road Hug firmy Rack And Minion. Ma żółty lakier, srebrne zderzaki, kołpaki i lusterka oraz szare zderzaki. Ma brązowe oczy.

Lokowania Edytuj

Filmy Edytuj

Gry Edytuj