FANDOM

Ogórek (ang. Fillmore) - amerykański minia autobus, mieszkający w Chłodnicy Górskiej.  Na co dzień hipis oraz producent swojego własnego biopaliwa.

ŻyciorysEdytuj

W latach 60' Ogórek wraz z innymi hipisami przyjechał na zjazd hipsów w Chłodnicy Górskiej. Miasto to Ogórkowi bardzo się spodobało, dlatego postanowił się tu osiedlić na stałe, sprzedając swoje Narkotyki w postaci biopaliwa innym mieszkańcom. 

Na szczęście Ogórkowi nie groziła kara za produkcje i handel Narkotykami, ponieważ miejscowy stróż prawa, Szeryf od lat był uzależniony od używek, dlatego przymykał oko na poczynania Ogórka, a nawet sam był jego stałym klientem. 

Biznes Ogórka rozkwitł, gdy zaczął on sprzedawać swoje paliwo na stacji benzynowej znajdującej się w Chłodnicy Górskiej. Jego dostarczycielem niezbędnych składników do produkcji był Złomek.  

Gdy do miasteczka zawitał Zygzak, Ogórek od razu wyczuł nadzianego młodzika, dlatego dał mu za darmo trochę swojego wyrobu (paliwo było bardzo ozależniające, dlatego Zygzak został w Chłodnicy na stałe, żeby mieć do niego dostęp). 

Podczas zawodów World Grand Prix, Ogórek wyczuł okazję do rozprowadzenie biopaliwa na większą skalę, dlatego zabrał się razem z Zygzakiem. Sponsorem zawodów była Olejzyna, której złoża odkrył Baron Smardz-Rychły. Ogórek obawiając się konkurencji na rynku narkotykowym, postanowił potajemnie pozbyć się zagrożenia. To on zatelefonawał do tajnych brytyjskich agentów, żeby rozpracowali Barona, sam zaś pozostawał poza wszelkimi podejrzeniami o swoją działalność. 

Potajemnie pracował też z Profesorem Z, który był jego dawnym klientem. Ogórek sprzedawał Profesorowi i jego bandzie biopaliwo, w zamian za zlikwidowanie uczestników zawodów, którzy brali towar od Barona. Aby ochronić Zygzaka zamiast Olejzyny, dał mu swoje biopaliwo. 

Kiedy cała akcja dobiegła końca Ogórek zaszył się w Chłodnicy Górskiej i rozprowadzał towar do krajów, w których odbyły się zawody. Jego wspólnikiem do transportu towaru był Maniek.  

WyglądEdytuj

Ogórek jest cyjanowy. Ma znczek Volkswagena na masce.

ModelEdytuj

Jest Volkswagenem Transporterem Type2 (Bulik)

WystąpiłEdytuj

FilmyEdytuj

Odcinki SpecjialneEdytuj

GryEdytuj