Auta Wiki
Advertisement

Jest to bardzo nowoczesny ośrodek szkoleniowy przeznaczony przede wszystkim dla Zygzaka McQueena. Ośrodek ten został stworzony przez Sterlinga.

Rusteze.jpeg

Trenują tam również między innymi przyszli przeciwnicy McQueena (przed wyścigiem Floryda 500) natomiast po wyścigu; "trenują" tam dla zabawy / rekreacji jego przyjaciele. Trenerką wszystkich tych zawodników / przyjaciół (również Zygzaka ) jest Cruz Ramirez .

Opis budynku

Sam budynek jest kilkukondygnacyjny, lecz nie można określić dokładnie ile ma pięter. Parter składa się z przedsionka, który ma korytarz na prawo; w którym znajdują się tablice ze zdjęciami, pamiątkami i np. kawałkiem asfaltu z mety pierwszego zwycięstwa McQueena, jak i również słoiki z ziemią po której ścigał się Hudson Hornet. Również znajdują się tam jego zdjęcia jako część historii Zygzaka. Główny hol składa się z figury w kształcie walca postawionego pionowo. Na środku jest pomnik ze słynnym napisem 95 (po odkupieniu budynku przez Texa postawiono tam również pomnik z napisem 51 odwołującego się do numeru Ramirez, przejętym od Hudsona Horneta). Przy ścianach holu są umocowane schody w kształcie spiralnego zjazdu. Na górze można również zauważyć wiszące "strzępy" papierowego napisu 95 w kształcie prostokątów, jako dodatkową ozdobę (później również niebieskie z napisem 51). Jedno z pięter jest całkowicie przeznaczone na treningi. Można tam znaleźć tunele które symulują powiew wiatru przy dużej prędkości; "studio" do rozgrzewki; "pokój" na wizualizację przestrzeni rzeczywistej. Wydzielone jest tam również pomieszczenie na bieżnie, które są wyposażone w różnego typu nowoczesne technologie. Znajdują się tam 4 bieżnie równoległe dla trenujących, oraz 1 na szynach w przeciwnym kierunku do treningowych przeznaczonej dla trenerki. Znajduje się tam również wart parę milionów symulator XDL24GTSCLX. Na innym piętrze znajduje się biuro Sterlinga (po sprzedaży biuro Texa Dinoco ). Prawdopodobnie na tym samym piętrze znajduje się kompleks pokoi sypialnych.

Okolica

Wokół budynku znajduje się na prostym terenie zadbana trawa, a kawałek dalej zalesione tereny.

Przed samym budynkiem jest mały betonowy plac jako wjazd do budynku, oraz droga w kształcie cyfry "0" , a w środku tej drogi basen z roślinnością wokół, również w tym samym kształcie.

Do tej drogi prowadzi inna, drogą prosta prowadząca prawdopodobnie od głównej, przy której jest zielona tablica informacyjna z napisem "Ośrodek szkoleniowy Zadoluks".

Poza tym są tam drobne drzewa i kamienie ozdobne.

Pracownicy

Cruz Ramirez - Trenerka i Zawodniczka

Sterling - Prezes (dawniej)

Tex Dinoco - Prezes (obecnie)

Inni pracownicy (wózki widłowe jako sprzątaczki i pomocnicy)

Galeria

Bieżnie

Główny Hol

Korytarz Pamiątkowy

Tunel testów Oporów Powietrza

Pomieszczenie wirtualnej rzeczywistości

XDL24GTSCLX

Budynek Zadoluksowego Centrum Szkolenia

Advertisement