FANDOM

Zekeamerykański samochód wyścigowy startujący w wyścigach demolition derby Rzęchościg z numerem 75.

Życiorys Edytuj

Rustbucket1

Zeke podczas rozpoczęcia wyścigu Rzęchościg.

Zeke mieszka w hrabstwie Carburetor, w stanie Arizona, w Stanach Zjednoczonych. Bierze udział w wyścigach Rzęchościgu będących tradycją jego rodziny. Jest kuzynem: Buforda, Cletusa, Judda, Lewisa, Tommy’ego Joe i Złomka.

Rola w grach komputerowych Edytuj

Zeke pojawił się w grach: Auta, Przygody w Chłodnicy Górskiej, Mistrzostwa Złomka i Race-O-Rama.

Auta Edytuj

W grze Auta, Zeke jest jednym z zawodników w poziomie Rzęchościg gdzie jest jednym z szybszych bohaterów.

Przygody w Chłodnicy Górskiej Edytuj

ZekeRSA

Zeke w grze Przygody w Chłodnicy Górskiej.

W grze Przygody w Chłodnicy Górskiej, Zeke pojawia się w trybie Ciągnij tu, ciągnij tam, jako jedno z aut holowanych przez Złomka. Pojawia się z trzema wersjami kolorystycznymi jego pasu: niebieskiej, różowej i zielonej.

Mistrzostwa Złomka Edytuj

ZekeRB2

Zeke podczas Rzęchościgu nr 2 w grze Mistrzostwa Złomka.

W grze Mistrzostwa Złomka, Zeke jest jednym z uczestników w poziomach: Rzęchościg nr 1 i 2 zajmując wyższe pozycje w tabeli. Dodatkowo może się pojawić w dowolnym wyścigu Rzęchościgu jako przeciwnik w trybie dowolnym.

Race-O-Rama Edytuj

ZekeRaceORama

Zeke w grze Race-O-Rama.

W grze Race-O-Rama, Zeke pojawił się w 1. i 2. poziomie wyścigów Smash Ups zajmując najwyższe pozycje w tabeli.
Ikony w grach komputerowych.
Ikona Gra komputerowa
Icon ZEKE a Mistrzostwa Złomka

Lokowania Edytuj

Gry komputerowe Edytuj

Nazwy w innych językach Edytuj

  • rosyjski: Зик (trb.: Zik)

Galeria Edytuj